هفته شیرینی سالم «ریحانیشو» از امروز در سلامتکده باغ ریحان آغاز میشود
مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآوردههای کشاورزی شهرداری اصفهان از هفته شیرینی و بیسکوئیت سالم «ریحانیشو» در سلامتکده باغ ریحان خبر داد و گفت: در این بخش کارگاههای جذاب پخت شیرینی و بیسکوییت توسط برندهای معروف و مربیان تخصصی آموزشگاههای سطح شهر برگزار میشود.
.jpg)