امروز داشتم تماشا میکردم... یه گروه دهه نودی با یه گروه چهارصدی ، کنار هم نشسته بودن داشتند بازی میکردند. نه موبایل، نه فاصله، فقط خنده و داد و بیدادِ خوشحالی.
_ انگار نه انگار که یکی دهه نودیه، یکی چهارصد... توی باغ ریحان، همه فقط آدمهای خوشحالن.
_ اگه دلت برای بازیهای قشنگ و جمعهای صمیمی تنگ شده، هفته بعد بیا، خودت ببین...
📍 باغ ریحان