میدونیم که روزهای سختی رو کسبوکارها پشت سر میذارن، اما ما در پویش «ترمیم» بر این باوریم که حتی در دلِ دشواریها هم میشه فرصتهای تازه ساخت.
در همین راستا، افتخار حضور و میزبانی از شهردار محترم اصفهان، جناب آقای دکتر قاسمزاده را داشتیم.
ایشون با بازدید از روند اجرایی تیم ترمیم و بررسی فرایندهای این طرح، به صورت افتخاری به این پویش پیوستند.
ما این همراهی ارزشمند را فرصتی میشماریم تا از سایر عزیزان هم دعوت کنیم؛
بیایید با پیوستن به پویش «ترمیم»، در کنار کسبوکارهای آسیبدیده بایستیم و این حس همدلی و همراهی را در جامعه نشر دهیم.
ما تو «ترمیم» تا اخرش، کنارِ کسبوکارها هستیم؛ تا هیچ صاحب کسبوکاری، احساس تنهایی نکنه.